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Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies: 35 (Computer Supported Cooperative Work, 35)
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Muy bueno
- ISBN 10
- 1402040318
- ISBN 13
- 9781402040313
- Librería
-
London, London, United Kingdom
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Sobre este artículo
Springer, 09/01/2006 00:00:01. hardcover. Very Good. 2.0285 in x 24.1117 in x 15.9878 in.
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Detalles
- Librería
- HALCYON BOOKS (GB)
- Inventario del vendedor #
- mon0000914305
- Título
- Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies: 35 (Computer Supported Cooperative Work, 35)
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 1402040318
- ISBN 13
- 9781402040313
- Editorial
- Springer
- Fecha de publicación
- 09/01/2006 00:00:01
- Tamaño
- 2.0285 in x 24.1117 in x 15.9878
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