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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity de Shelby D. Hunt - pp. 328

de Shelby D. Hunt

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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity de Shelby D. Hunt - pp. 328
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity

de Shelby D. Hunt

  • Nuevo
M.E. Sharpe Incorporated , pp. 328 . Papeback. New.
  • Librería Cold Books US (US)
  • Formato/Encuadernación Papeback
  • Estado del libro Nuevo New
  • Cantidad disponible 4
  • ISBN 10 0765609320
  • ISBN 13 9780765609328
  • Editorial M.E. Sharpe Incorporated
  • Fecha de publicación pp. 328

Tenemos 9 ejemplares disponibles a partir de EUR 11.83.

Controversy in Marketing Theory: for Reason, Realism, Truth and Objectivity : For Reason,...

Controversy in Marketing Theory: for Reason, Realism, Truth and Objectivity : For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Shelby D. Hunt

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780765609328 / 0765609320
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.83
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Descripción:
Routledge, 2003. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 11.83
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity

Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity

de Hunt, Shelby D

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780765609328 / 0765609320
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 11.83
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Descripción:
Routledge, 2003. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 11.83
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Hunt, Shelby D

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780765609328 / 0765609320
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 44.93
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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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Controversy in Marketing Theory: for Reason, Realism, Truth and Objectivity : For Reason,...
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Controversy in Marketing Theory: for Reason, Realism, Truth and Objectivity : For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Hunt, Shelby D

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780765609328 / 0765609320
Cantidad disponible
1
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Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.99
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Descripción:
Routledge. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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EUR 35.99
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Shelby Dean Hunt

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780765609328 / 0765609320
Cantidad disponible
1
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Southport, Merseyside, United Kingdom
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EUR 57.01
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Descripción:
New. In this book distinguished theorist and author Shelby D. Hunt analyzes the major controversies in the "philosophy debates" raging throughout the field of marketing. Using an historical approach, Hunt argues against relativism and for scientific realism as a philosophy for guiding marketing research and theory. He also shows how the pursuit of truth and objectivity in marketing research are both possible and desirable. Specific controversies analyzed in the book include: Does positivism dominate marketing research? Does positivism imply quantitive methods? Is relativism an appropriate foundation for marketing research? Does relativism imply pluralism, tolerance, and openness? Should marketing pursue the goal of objective research? An ideal companion to Hunt's classic text, Foundations of Marketing Theory, this volume will be equally useful on its own in any graduate level course on marketing theory.
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EUR 57.01
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Shelby Dean Hunt

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780765609328 / 0765609320
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 65.38
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Paperback / softback. New. This work analyses the major controversies in the "philosophy debates" raging throughout the field of marketing. Using an historical approach, it argues against relativism and for scientific realism as a philosophy for guiding marketing research and theory.
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EUR 65.38
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Shelby D. Hunt

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780765609328 / 0765609320
Cantidad disponible
323
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 73.04
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New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity.
Precio
EUR 73.04
EUR 7.99 enviando a
Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism,...
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

de Hunt, Shelby D

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780765609328 / 0765609320
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 82.88
EUR 5.45 enviando a

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Descripción:
Routledge, 2003-03-31. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 82.88
EUR 5.45 enviando a
Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity
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Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity

de Shelby D. Hunt

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780765609328 / 0765609320
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 79.72
EUR 10.00 enviando a

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Descripción:
M E Sharpe Inc, 2003. Paperback. New. 328 pages. 9.25x6.75x0.75 inches.
Precio
EUR 79.72
EUR 10.00 enviando a