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The Corporate University Handbook: Designing, Managing, and Growing a Successful Program
de Mark D Allen
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0814420273
- ISBN 13
- 9780814420270
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. This comprehensive handbook is a valuable resource for companies of all sizes who are considering or already developing enhanced professional learning programs. Featuring contributions from experts at 10 different corporate universities, academic institutions, and consulting firms, the book addresses the three major components of corporate university success.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- B9780814420270
- Título
- The Corporate University Handbook: Designing, Managing, and Growing a Successful Program
- Autor
- Mark D Allen
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0814420273
- ISBN 13
- 9780814420270
- Editorial
- Amacom
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2002-06
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