Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Creating Customer Value: The Path to Sustainable Competitve Advantage
de Naumann, Earl
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- New in new dust jacket.
- ISBN 10
- 0538838477
- ISBN 13
- 9780538838474
- Librería
-
Gladwyne, Pennsylvania, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
South-Western Educational Publishing, 2000. Hard cover. New in new dust jacket.. 1 Sewn binding. Paper over boards. 279 p. Audience: General/trade. 7x10x1wObrtgn/ bas120606
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Warrens Books (US)
- Inventario del vendedor #
- Alibris.0001278
- Título
- Creating Customer Value: The Path to Sustainable Competitve Advantage
- Autor
- Naumann, Earl
- Formato/Encuadernación
- Hard cover
- Estado del libro
- Nuevo New in new dust jacket.
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0538838477
- ISBN 13
- 9780538838474
- Editorial
- South-Western Educational Publishing
- Lugar de publicación
- Cincinnati, Ohio
- Fecha de publicación
- 2000
Términos de venta
Warrens Books
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged. please no discretionary returns
Sobre el vendedor
Warrens Books
Miembro de Biblio desde 2018
Gladwyne, Pennsylvania
Sobre Warrens Books
Family owned and operated business formerly brick and mortar, in business since 1975.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen: