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Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers
de Geoffrey A. Moore
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Muy bueno
- ISBN 10
- 0887307175
- ISBN 13
- 9780887307171
- Librería
-
Stone Mountain, Georgia, United States
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Sobre este artículo
HarperCollins Publishers, 1995-10. Paperback. Very Good. Great looking book! No stain, no edge wear, no spine wear.
Sinopsis
Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers or simply Crossing the Chasm (1991, revised 1999), is a marketing book by Geoffrey A. Moore that focuses on the specifics of marketing high tech products. Moore's exploration and expansion of the diffusions of innovations model has had a significant and lasting impact on high tech entrepreneurship.
Reseñas
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Detalles
- Librería
- books4U2day (US)
- Inventario del vendedor #
- 0812130024
- Título
- Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers
- Autor
- Geoffrey A. Moore
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0887307175
- ISBN 13
- 9780887307171
- Editorial
- HarperCollins Publishers
- Lugar de publicación
- New York, New York, U.s.a.
- Fecha de publicación
- 1995-10
- Catálogos del vendedor
- Nonfiction:Business & Money;
- X weight
- 17 oz
Términos de venta
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Sobre el vendedor
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Sobre books4U2day
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Glosario
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