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Crowning the Customer: How to Become Customer Driven
de Quinn, Feargal; Quinn, F
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Good
- ISBN 10
- 0962480827
- ISBN 13
- 9780962480829
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
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Sobre este artículo
Raphel Marketing., 1992. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Detalles
- Librería
- ThriftBooks (US)
- Inventario del vendedor #
- G0962480827I3N10
- Título
- Crowning the Customer: How to Become Customer Driven
- Autor
- Quinn, Feargal; Quinn, F
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Good
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0962480827
- ISBN 13
- 9780962480829
- Editorial
- Raphel Marketing.
- Lugar de publicación
- Atlantic City
- Fecha de publicación
- 1992
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