Ir al contenido

Culture Jam: How to Reverse America's Suicidal Consumer Binge--And Why We M ust

Culture Jam: How to Reverse America's Suicidal Consumer Binge--And Why We M ust

Culture Jam: How to Reverse America's Suicidal Consumer Binge--And Why We M
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Culture Jam: How to Reverse America's Suicidal Consumer Binge--And Why We M ust

de Lasn, Kalle

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Bien
ISBN 10
0688178057
ISBN 13
9780688178055
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Tokyo, Japan
Precio
EUR 4.45
O solamente EUR 4.00 con un
Membresía Biblioclub
EUR 11.35 Envío a USA
Envío estándar: de 30 a 60 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

William Morrow Paperbacks, 2000. Paperback. Good. America is no longer a country but a multimillion-dollar brand, says Kalle Lasn and his fellow "culture jammers". The founder of Adbusters magazine, L asn aims to stop the branding of America by changing the way information fl ows; the way institutions wield power; the way television stations are run; and the way the food, fashion, automobile, sports, music, and culture indu stries set agendas. With a courageous and compelling voice, Lasn deconstruc ts the advertising culture and our fixation on icons and brand names. And h e shows how to organize resistance against the power trust that manages the brands by "uncooling" consumer items, by "dermarketing" fashions and celeb rities, and by breaking the "media trance" of our TV-addicted age. A powerful manifesto by a leading media activist, Culture Jam lays the foundations for the most significant social movement of the early twenty-first century -- a movement that can change the world and the way we think and live.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Infinity Books Japan JP (JP)
Inventario del vendedor #
RWARE0000052898
Título
Culture Jam: How to Reverse America's Suicidal Consumer Binge--And Why We M ust
Autor
Lasn, Kalle
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Usado - Bien
Cantidad disponible
1
ISBN 10
0688178057
ISBN 13
9780688178055
Editorial
William Morrow Paperbacks
Lugar de publicación
New York, New York, U.s.a.
Fecha de publicación
2000
Catálogos del vendedor
General Non-Fiction;

Términos de venta

Infinity Books Japan

We return books after seven days, if the customer is not 100% happy with our transaction.

Sobre el vendedor

Infinity Books Japan

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2006
Tokyo

Sobre Infinity Books Japan

Infinity Books Japan,was founded in the year 2002, we pride ourselves in being there for our customers, we deal in, used, rare, out of print and first editions.

Categorías de este libro

tracking-