The Customer Is Always Right!: Thought Provoking Insights on the Importance of Customer Satisfaction from Today's Business Leaders
de Armen J. Kabodian
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Muy bueno
- ISBN 10
- 0070342091
- ISBN 13
- 9780070342095
- Librería
-
Stone Mountain, Georgia, United States
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Sobre este artículo
Harvard Business School Pr, 1996-04-17. Hardcover. Very Good. Nice looking book, has minor edge wear.
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Detalles
- Librería
- books4U2day (US)
- Inventario del vendedor #
- 866110703078
- Título
- The Customer Is Always Right!: Thought Provoking Insights on the Importance of Customer Satisfaction from Today's Business Leaders
- Autor
- Armen J. Kabodian
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0070342091
- ISBN 13
- 9780070342095
- Editorial
- Harvard Business School Pr
- Fecha de publicación
- 1996-04-17
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