![Dagmar: Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/229/234/9780844234229.IN.0.m.jpg)
![Dagmar: Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/229/234/9780844234229.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Dagmar: Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results
de Dutka, Solomom
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 0844234222
- ISBN 13
- 9780844234229
- Librería
-
Kingwood, Texas, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Ntc Business Books, 1995-04-01. hardcover. Good. 6x0x9.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Orion LLC
(US)
- Inventario del vendedor #
- 0844234222-3-31855752
- Título
- Dagmar: Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results
- Autor
- Dutka, Solomom
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0844234222
- ISBN 13
- 9780844234229
- Editorial
- Ntc Business Books
- Lugar de publicación
- Lincolnwood, Il, U.s.a.
- Fecha de publicación
- 1995-04-01
- Tamaño
- 6x0x9
- X weight
- 14 oz
Términos de venta
Orion LLC
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.