Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
de Borja de Mozota, Brigitte
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Used: Good
- ISBN 10
- 1581152833
- ISBN 13
- 9781581152838
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
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Sobre este artículo
Allworth, 2003-08-01. 1. paperback. Used: Good.
Sinopsis
Brigitte Borja de Mozota founded the first Ph.D. program in design management and wrote the first book on the subject in France. A professor of marketing, innovation, and strategy at the Université Paris X-Nanterre, she lives in Paris.
Reseñas
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Detalles
- Librería
- Ergodebooks (US)
- Inventario del vendedor #
- SONG1581152833
- Título
- Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
- Autor
- Borja de Mozota, Brigitte
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Used: Good
- Cantidad disponible
- 1
- Edición
- 1
- ISBN 10
- 1581152833
- ISBN 13
- 9781581152838
- Editorial
- Allworth
- Lugar de publicación
- New York, New York, U.s.a
- Fecha de publicación
- 2003-08-01
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