![No hay imagen](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
![No hay imagen](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
The Development of Marketing Thought
de Robert Bartels
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- First
- Estado
- Muy bueno/No Jacket
- Librería
-
Philippolis, South Africa
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Homewood, Ill.: Richard D Irwin, 1962. 1st Edition. Hardcover. Very Good/No Jacket. Ex-lib with usual stamps etc. Binding secure. Little bit of pencilling and a few dog-ears. Boards sl. shelfworn. Spine ends rubbed.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Snookerybooks
(ZA)
- Inventario del vendedor #
- 002168
- Título
- The Development of Marketing Thought
- Autor
- Robert Bartels
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Estado de la sobrecubierta
- No Jacket
- Cantidad disponible
- 1
- Edición
- 1st Edition
- Editorial
- Richard D Irwin
- Lugar de publicación
- Homewood, Ill.
- Fecha de publicación
- 1962
Términos de venta
Snookerybooks
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Snookerybooks
Miembro de Biblio desde 2020
Philippolis
Sobre Snookerybooks
Snookerybooks was founded in 2015 and only sells online. The focus is on Africana and general non-fiction.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen: