Descripción:
Wiley, 2013. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Early Ozark Martins de Martin, Blunt - 1973-01-01
Early Ozark Martins de Martin, Blunt - 1973-01-01
de Martin, Blunt
Early Ozark Martins
de Martin, Blunt
- Usado
- very good
- Firmado
1973-01-01. Unknown Binding. Very Good. signed. Privately printed, 1973. Trade paperback in VG condition; signed and inscribed by author.
- Librería Turgid Tomes (US)
- Formato/Encuadernación Unknown Binding
- Estado del libro Usado - Very Good
- Cantidad disponible 1
- Fecha de publicación 1973-01-01
Delivering Effective Social Customer Service: How to Redefine the Way You Manage Customer Experience and Your Corporate Reputation
de Hill-Wilson, Martin; Blunt, Carolyn
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781118662670 / 1118662679
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 5.63
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Precio
EUR 5.63
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Delivering Effective Social Customer Service: How to Redefine the Way You Manage Customer Experience and Your Corporate Reputation
de Carolyn Blunt; Martin Hill-Wilson
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781118662670 / 1118662679
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 5.63
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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2013. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.63
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Delivering Effective Social Customer Service : How to Redefine the Way You Manage Customer Experience and Your Corporate Reputation
de Hill-Wilson, Martin, Blunt, Carolyn
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781118662670 / 1118662679
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Reno, Nevada, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 7.10
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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.10
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Delivering Effective Social Customer Service : How to Redefine the Way You Manage Customer Experience and Your Corporate Reputation
de Hill-Wilson, Martin, Blunt, Carolyn
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781118662670 / 1118662679
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 7.28
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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.28
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Delivering Effective Social Customer Service: How to Redefine the Way You Manage Customer Experience and Your Corporate Reputation
de Martin Hill-Wilson, Carolyn Blunt
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Edición
- 2
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781118662670 / 1118662679
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 11.93
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Descripción:
Wiley, 2013-09-10. 2. Hardcover. Good.
Precio
EUR 11.93
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Delivering Effective Social Customer Service : How to Redefine the Way You Manage Customer Experience and Your Corporate Reputation
de Hill-Wilson, Martin, Blunt, Carolyn
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781118662670 / 1118662679
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Dunfermline, Fife, United KingdomPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 5.17
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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.17
William Blake_ a complete catalogue of the works in the Tate Gallery
de Butlin, Martin; Blunt, Anthony (intro); Rothenstein (foreword)
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Estado de la sobrecubierta
- fair
- Edición
- Cloth/dust jacket and Mylar wrapped Quarto
- Encuadernación
- Hardcover
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Paris, FrancePuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 15.00
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Descripción:
London: Tate Gallery, 1971. Cloth/dust jacket and Mylar wrapped Quarto. Hardcover. Good/fair. purple speckled cloth, gilt lettering, dust jacket, 80 pp, 100+ plates, 18 colored plates, dj torn Standard shipping (no tracking) / Priority (with tracking) / Custom quote for large or heavy orders.
Precio
EUR 15.00
William Blake (1757-1827): A Catalogyue of the Works of William Blake in the Tate Gallery
de Butlin, Martin with introduction by Anthony Blunt & foreword by John Rothenstein
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Clean tight copy: VG+/VG dj (edge tears)
- Encuadernación
- Hardcover
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Brattleboro, Vermont, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 18.39
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Descripción:
London: Tate Gallery, nd (1971). Marroon cloth. Clean tight copy: VG+/VG dj (edge tears). Oblong 8vo. Illustrated in color and black and white. Revised edition. Introduction by Anthony Blunt; Foreword by John Rothenstein.
Precio
EUR 18.39
William Blake A Complete Catalogue of the Works in the Tate Gallery
de Butlin, Martin Intro. Anthony Blunt, Foreword by John Rothenstein
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Very good in a defective dj
- Edición
- Revised
- Encuadernación
- Hardcover
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
White Plains, New York, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 23.04
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Descripción:
The Tate Gallery, 1971. Revised. Hardcover. Very good in a defective dj. Obl. 4to, cloth. 80 pp, 110 illustrations (18 in color), bibliography.
Precio
EUR 23.04
William Blake (1757-1827): A Catalogue of the Works of William Blake in the Tate Gallery
de Butlin, Martin; Anthony Blunt (intro.); John Rothenstein (fwd.)
- Usado
- very good
- Tapa blanda
- First
- Estado
- Usado - Very Good
- Edición
- 1st Edition
- Encuadernación
- Paperback
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Kutztown, Pennsylvania, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 23.52
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Descripción:
London: The Tate Gallery, 1957. Book. Very Good. Soft cover. 1st Edition. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Stiff yellow wraps, lettered/illus. in black. Mildly rubbed corners, crease to top rear cover corner, most of surface laminate peeled away, thus both covers mostly bright and clean. v,72 pp., 40 plates at rear (some color.).
Precio
EUR 23.52