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Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works (Marketing for a New Century) de Tellis, Gerard J

de Tellis, Gerard J

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Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works (Marketing for a New Century) de Tellis, Gerard J
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Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works (Marketing for a New Century)

de Tellis, Gerard J

  • Nuevo
  • Tapa dura
SAGE Publications, Inc. Hardcover. New. 9x6x0.
  • Librería Independent bookstores US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Nuevo New
  • Cantidad disponible 5
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0761922520
  • ISBN 13 9780761922520
  • Editorial SAGE Publications, Inc
  • Tamaño 9x6x0
  • X weight 15 oz
  • Size 9x6x0

Tenemos 6 ejemplares disponibles a partir de EUR 18.58.

Effective Advertising : Understanding When, How, and Why Advertising Works
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Effective Advertising : Understanding When, How, and Why Advertising Works

de Tellis, Gerard J

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780761922520 / 0761922520
Cantidad disponible
2
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.58
Envío gratuito a

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 18.58
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Effective Advertising : Understanding When, How, and Why Advertising Works
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Effective Advertising : Understanding When, How, and Why Advertising Works

de Tellis, Gerard J

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780761922520 / 0761922520
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.56
Envío gratuito a

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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 36.56
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Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works (Marketing for a New Century)

de Tellis, Gerard J

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780761922520 / 0761922520
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 148.79
Envío gratuito a

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 148.79
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Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works (Marketing for a New Century)

de Tellis, Gerard J

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780761922520 / 0761922520
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 163.80
EUR 5.45 enviando a

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Descripción:
SAGE Publications, Inc, 2003-11-25. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 163.80
EUR 5.45 enviando a
Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works

Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works

de Gerald J. Tellis

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780761922520 / 0761922520
Cantidad disponible
523
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 163.50
EUR 7.99 enviando a

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works.
Precio
EUR 163.50
EUR 7.99 enviando a
Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works
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Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works

de Gerard J. Tellis

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780761922520 / 0761922520
Cantidad disponible
10
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 199.50
EUR 9.95 enviando a

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Descripción:
Hardback. New. Tellis (marketing, U. of Southern California) reviews and summarizes more than 50 years of research on advertising and its effect on sales. He dispels a number of popular myths about advertising and explains how and why it really works. Coverage includes such topics as why firms persist with ineffec
Precio
EUR 199.50
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