Ir al contenido

The Effects of Newspaper-Television Cross-Ownership on News Homogeneity

The Effects of Newspaper-Television Cross-Ownership on News Homogeneity

Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Ver a tamaño completo.

The Effects of Newspaper-Television Cross-Ownership on News Homogeneity

de Jr William T. Gormley

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Good-
ISBN 10
0891430652
ISBN 13
9780891430650
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Seattle, Washington, United States
Precio
EUR 16.99
O solamente EUR 15.29 con un
Membresía Biblioclub
EUR 4.25 Envío a USA
Envío estándar: de 2 a 8 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Scuffed cover; owner's name lightly penciled; a few pencil marks in text;

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Jourcomm Books US (US)
Inventario del vendedor #
629
Título
The Effects of Newspaper-Television Cross-Ownership on News Homogeneity
Autor
Jr William T. Gormley
Formato/Encuadernación
Good
Estado del libro
Usado - Good-
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa blanda
ISBN 10
0891430652
ISBN 13
9780891430650
Editorial
Institute For Research In Social Science, University Of North Carolina
Fecha de publicación
1976
Catálogos del vendedor
Mass Communication; Media Law; Broadcasting;

Términos de venta

Jourcomm Books

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

Jourcomm Books

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2022
Seattle, Washington

Sobre Jourcomm Books

Jourcomm Books specializes in books about journalism and mass communication. We sell scarce and hard-to-find books and pamphlets, as well as more common titles, published between the mid-1800s and early 2000s. Particular strengths include American journalism history; British and Canadian media history; journalists' biographies and memoirs; media law; media and politics; media sociology; postal history (not philately); gender, race and media;
tracking-