Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Emotionally Intelligent Manager: How to Develop and Use the Four Key Emotional Skills of Leadership
de Caruso, David R
- Usado
- Estado
- UsedGood
- ISBN 10
- 0787970719
- ISBN 13
- 9780787970710
- Librería
-
Skokie, Illinois, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
UsedGood. DJ has some wear, creasing and discoloration. Tanning on page edges. Clean text.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Books4Cause Inc. (US)
- Inventario del vendedor #
- 5D400000AZIB_ns
- Título
- The Emotionally Intelligent Manager: How to Develop and Use the Four Key Emotional Skills of Leadership
- Autor
- Caruso, David R
- Estado del libro
- UsedGood
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0787970719
- ISBN 13
- 9780787970710
- Editorial
- Jossey-Bass
- Lugar de publicación
- San Francisco, California, U.s.a.
- Primera fecha de publicación de esta edición
- April 5, 2004
Términos de venta
Books4Cause Inc.
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Books4Cause Inc.
Miembro de Biblio desde 2020
Skokie, Illinois
Sobre Books4Cause Inc.
We aim to please with better quality books than described and fast shipping. Please reach out if there are any issues.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Edges
- The collective of the top, fore and bottom edges of the text block of the book, being that part of the edges of the pages of a...