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Environmental Aesthetics: Theory, Research, and Application
de Jack L. Nasar
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0521429161
- ISBN 13
- 9780521429160
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. How do people react to the visual character of their surroundings? This book explores theory and data on preferences in the visual environment, and addresses the practical application of aesthetic criteria in design, planning and public policy as well.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore
(GB)
- Inventario del vendedor #
- B9780521429160
- Título
- Environmental Aesthetics: Theory, Research, and Application
- Autor
- Jack L. Nasar
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0521429161
- ISBN 13
- 9780521429160
- Editorial
- Cambridge University Press
- Primera fecha de publicación de esta edición
- July 31, 1992
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