Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Euromarketing and the Future
de Kahle, Lynn R., ed
- Usado
- as new
- Tapa dura
- Estado
- As New
- ISBN 10
- 0789060159
- ISBN 13
- 9780789060150
- Librería
-
Upperco, Maryland, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
International Business Press, New York, 2003. Hardcover. As New. 8vo, hardcover. No dj, as published. As new condition. Contents bright, crisp & clean, unread; covers glossy. xxiv, 184 p. Co-published simultaneously as Journal of Euromarketing, Volume 12, Nos. 3/4, 2003.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Tiber Books (US)
- Inventario del vendedor #
- 1110225.51
- Título
- Euromarketing and the Future
- Autor
- Kahle, Lynn R., ed
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Nuevo As New
- ISBN 10
- 0789060159
- ISBN 13
- 9780789060150
- Editorial
- International Business Press, New York
- Fecha de publicación
- 2003
- Palabras clave
- Affairs, American, Commerce, Community, Countries, Economic, Economics, European, Foreign, Government, International, Internet, Market, Marketing, Policy, Political, Politics, Relations, Research, Science, Trade, Union, Us, ISBN 0789060159.
Términos de venta
Tiber Books
All books are subject to prior sale. Returns are accepted within 2 weeks for any reason. We pack our books in bubble-wrap, and ship in a sturdy cardboard box, except in the case of standardized Priority shipping envelopes.
Sobre el vendedor
Tiber Books
Miembro de Biblio desde 2005
Upperco, Maryland
Sobre Tiber Books
Specializing in scholarly non-fiction for over 30 years.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen: