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The Feel-Good Society: How the "Customer" Metaphor Is Undermining American Education, Religion, Media and Healthcare de James G. Hutton - 2005-03-01

de James G. Hutton

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The Feel-Good Society: How the "Customer" Metaphor Is Undermining American Education, Religion, Media and Healthcare de James G. Hutton - 2005-03-01
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The Feel-Good Society: How the "Customer" Metaphor Is Undermining American Education, Religion, Media and Healthcare

de James G. Hutton

  • Usado
  • Tapa dura
Pentagram Publishing, 2005-03-01. Hardcover. Used:Good.
  • Librería Ergodebooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Used:Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0970910312
  • ISBN 13 9780970910318
  • Editorial Pentagram Publishing
  • Fecha de publicación 2005-03-01

Tenemos 3 ejemplares disponibles a partir de EUR 6.43.

The Feel-Good Society : How the Customer Metaphor Is Undermining American Education, Religion,...
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The Feel-Good Society : How the Customer Metaphor Is Undermining American Education, Religion, Media and Healthcare

de James G. Hutton

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780970910318 / 0970910312
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.43
Envío gratuito a

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Descripción:
Pentagram Publishing, 2004. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.43
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The Feel-Good Society: How the Customer Metaphor Is Undermining American Education, Religion,...
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The Feel-Good Society: How the "Customer" Metaphor Is Undermining American Education, Religion, Media and Healthcare

de Hutton, James G

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780970910318 / 0970910312
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.97
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Pentagram Publishing. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 7.97
EUR 3.99 enviando a
The Feel-Good Society: How the Customer Metaphor Is Undermining American Education, Religion,...
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The Feel-Good Society: How the ""Customer"" Metaphor Is Undermining American Education, Religion, Media and Healthcare

de Hutton, James G

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780970910318 / 0970910312
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.78
Envío gratuito a

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 39.78
Envío gratuito a