Ir al contenido

The First Amendment and the Media in the Court of Public Opinion

The First Amendment and the Media in the Court of Public Opinion

Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Ver a tamaño completo.

The First Amendment and the Media in the Court of Public Opinion

de David A. Yalof and Kenneth Dautrich

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Aceptable
ISBN 10
0521804663
ISBN 13
9780521804660
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Seattle, Washington, United States
Precio
EUR 14.89
O solamente EUR 13.40 con un
Membresía Biblioclub
EUR 4.19 Envío a USA
Envío estándar: de 2 a 8 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Despite widespread criticism of the press, the authors find solid support for freedom of the press. Like new, with publisher's price tag on back cover.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Jourcomm Books US (US)
Inventario del vendedor #
786
Título
The First Amendment and the Media in the Court of Public Opinion
Autor
David A. Yalof and Kenneth Dautrich
Formato/Encuadernación
Tight
Estado del libro
Usado - Aceptable
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa dura
ISBN 10
0521804663
ISBN 13
9780521804660
Editorial
Cambridge University Press
Lugar de publicación
New York
Fecha de publicación
2002
Palabras clave
Freedom of Speech; Freedom of the Press; First Amendment
Catálogos del vendedor
Media Law; American History;

Términos de venta

Jourcomm Books

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

Jourcomm Books

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2022
Seattle, Washington

Sobre Jourcomm Books

Jourcomm Books specializes in books about journalism and mass communication. We sell scarce and hard-to-find books and pamphlets, as well as more common titles, published between the mid-1800s and early 2000s. Particular strengths include American journalism history; British and Canadian media history; journalists' biographies and memoirs; media law; media and politics; media sociology; postal history (not philately); gender, race and media;

Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

New
A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...

Categorías de este libro

tracking-