First Ladies and the Press: The Unfinished Partnership of the Media Age
de Maurine H. Beasley
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0810123126
- ISBN 13
- 9780810123120
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
5 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Paperback / softback. New. Tells us about the social and political roles of women in America as they do about the relation of the first lady to the press. Looking at the personal interaction between each first lady and the mass media of her day, the author traces the growth of the institution of the first lady as a part of the American political system.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9780810123120
- Título
- First Ladies and the Press: The Unfinished Partnership of the Media Age
- Autor
- Maurine H. Beasley
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 5
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0810123126
- ISBN 13
- 9780810123120
- Editorial
- Northwestern University Press
- Lugar de publicación
- Evanston, Il
- Primera fecha de publicación de esta edición
- December 1, 2005
Términos de venta
The Saint Bookstore
Refunds or Returns: A full refund of the price paid will be given if returned within 30 days in undamaged condition. If the product is faulty, we may send a replacement.
Sobre el vendedor
The Saint Bookstore
Miembro de Biblio desde 2018
Southport, Merseyside
Sobre The Saint Bookstore
The Saint Bookstore specialises in hard to find titles & also offers delivery worldwide for reasonable rates.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...