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Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law to Lock Down Culture and Control Creativity de Lessig, Lawrence - 2004-03-30

de Lessig, Lawrence

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Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law to Lock Down Culture and Control Creativity de Lessig, Lawrence - 2004-03-30
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Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law to Lock Down Culture and Control Creativity

de Lessig, Lawrence

  • Usado
  • Tapa dura
  • First
Penguin Press HC, The, 2004-03-30. Hardcover. Like New. Prompt shipment, with tracking. we ship in CLEAN SECURE NEW boxes Near fine in near fine dust jacket. First edition
  • Librería Robinson Street Books, IOBA US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Nuevo Like New
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 1594200068
  • ISBN 13 9781594200069
  • Editorial Penguin Press HC, The
  • Fecha de publicación 2004-03-30
  • X weight 25 oz

Tenemos 22 ejemplares disponibles a partir de EUR 5.34.

Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law to Lock Down Culture and Control Creativity
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Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law to Lock Down Culture and Control Creativity

de Lessig, Lawrence

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781594200069 / 1594200068
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.34
Envío gratuito a

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Descripción:
Penguin Press HC, The, 2004-03-30. hardcover. Good. 93x21x137.
Precio
EUR 5.34
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Free Culture : How Big Media Uses Technology and the Law to Lock down Culture and Control Creativity

Free Culture : How Big Media Uses Technology and the Law to Lock down Culture and Control Creativity

de Lawrence Lessig

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781594200069 / 1594200068
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.82
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Descripción:
Penguin Publishing Group, 2004. Hardcover. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. An ex-library book and may have standard library stamps and/or stickers. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.82
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Free Culture : How Big Media Uses Technology and the Law to Lock down Culture and Control Creativity

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de Lawrence Lessig

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781594200069 / 1594200068
Cantidad disponible
3
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.82
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Descripción:
Penguin Publishing Group, 2004. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.82
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Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law to Lock Down Culture and Control Creativity
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de Lawrence Lessig

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781594200069 / 1594200068
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.82
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Descripción:
Penguin Publishing Group, 2004. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.82
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de Lawrence Lessig

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781594200069 / 1594200068
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.78
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Descripción:
Penguin Press HC, The, 2004-03-30. Hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 6.78
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  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781594200069 / 1594200068
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.23
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Descripción:
Penguin Publishing Group. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 9.23
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  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781594200069 / 1594200068
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.23
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Descripción:
Penguin Publishing Group. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 9.23
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de Lessig, Lawrence

  • Usado
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9781594200069 / 1594200068
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.90
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Penguin Press HC, The. Used - Like New. Like New condition. Like New dust jacket. A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
Precio
EUR 5.90
EUR 3.99 enviando a
Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law To Lock Down Culture and Control Creativity
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Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law To Lock Down Culture and Control Creativity

de Lessig, Lawrence

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781594200069 / 1594200068
Cantidad disponible
1
Librería
Concord, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.69
EUR 5.00 enviando a

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Descripción:
Penguin Press, New York, 2004, 2004. Hardcover. Very Good/Very Good. Octavo, hardcover, VG in blue and white striped dj. Unmarked. 345 pp. and notes on author. assessing the creative and innovative repercussions of the impact of new technologies, big media, and cultural monopolies on our freedom to create, construct, and imagine.
Precio
EUR 5.69
EUR 5.00 enviando a
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de Lessig

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Estado de la sobrecubierta
No Dust Jacket
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781594200069 / 1594200068
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.11
EUR 6.35 enviando a

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Descripción:
Penguin, 2004. Hardcover. Very Good Condition/No Dust Jacket. Former library book, with usual markings and attachments. Cover shows slight age wear with book store stickers on back. All text appears clean and binding is like new. 240 pages. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Law & Criminal Studies; Science & Technology. ISBN: 1594200068. ISBN/EAN: 9781594200069. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561027741. . 9781594200069
Precio
EUR 7.11
EUR 6.35 enviando a