Ir al contenido

Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law to Lock Down Culture and Control Creativity

Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law to Lock Down Culture and Control Creativity

Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Ver a tamaño completo.

Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law to Lock Down Culture and Control Creativity

de Lessig, Lawrence

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
ISBN 10
1594200068
ISBN 13
9781594200069
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
San Diego, California, United States
Precio
EUR 95.12
O solamente EUR 85.61 con un
Membresía Biblioclub
EUR 5.13 Envío a USA
Envío estándar: de 2 a 21 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Penguin Press HC, The, 2004-03-30. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!

Sinopsis

Lawrence Lessig, “the most important thinker on intellectual property in the Internet era” ( The New Yorker ), masterfully argues that never before in human history has the power to control creative progress been so concentrated in the hands of the powerful few, the so-called Big Media. Never before have the cultural powers- that-be been able to exert such control over what we can and can’t do with the culture around us. Our society defends free markets and free speech; why then does it permit such top-down control? To lose our long tradition of free culture, Lawrence Lessig shows us, is to lose our freedom to create, our freedom to build, and, ultimately, our freedom to imagine.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
GridFreed LLC US (US)
Inventario del vendedor #
Q-1594200068
Título
Free Culture: How Big Media Uses Technology and the Law to Lock Down Culture and Control Creativity
Autor
Lessig, Lawrence
Formato/Encuadernación
Tapa dura
Estado del libro
Nuevo
Cantidad disponible
1
ISBN 10
1594200068
ISBN 13
9781594200069
Editorial
Penguin Press HC, The
Lugar de publicación
New York
Fecha de publicación
2004-03-30

Términos de venta

GridFreed LLC

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

GridFreed LLC

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2021
San Diego, California

Sobre GridFreed LLC

We sell primarily non-fiction, many new books, some collectible first editions and signed books. We operate 100% online and have been in business since 2005.

Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

New
A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...

Categorías de este libro

tracking-