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Gays, Lesbians, and Consumer Behavior - Theory, Practice, and Research Issues in Marketing

Gays, Lesbians, and Consumer Behavior - Theory, Practice, and Research Issues in Marketing

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Gays, Lesbians, and Consumer Behavior - Theory, Practice, and Research Issues in Marketing: Published Simultaneously As the Journal of Homosexuality Vol 13, Nos 1/2

de Wardlow, Daniel L

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Muy bueno
ISBN 10
1560230770
ISBN 13
9781560230779
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Eugene, Oregon, United States
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Sobre este artículo

New York: Harrington Park Press, 1996. Paperback. Very Good. Trade paperback in very good condition. Prepublication information on the first two pages. Minor wear to the cover edges and a bit of a lift to the front cover. Clean, tight and unmarked. Bright and attractive. 261 pp., the monographic print of a double issue of the Journal of Homosexuality Volume 13.

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Detalles

Librería
Tangible Tales US (US)
Inventario del vendedor #
1605
Título
Gays, Lesbians, and Consumer Behavior - Theory, Practice, and Research Issues in Marketing
Autor
Wardlow, Daniel L
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Usado - Muy bueno
Cantidad disponible
1
ISBN 10
1560230770
ISBN 13
9781560230779
Editorial
Harrington Park Press
Lugar de publicación
New York
Fecha de publicación
1996
Palabras clave
Consumerism Research Gay and Lesbian Studies Shopping Marketing
Catálogos del vendedor
Business;

Términos de venta

Tangible Tales

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Sobre el vendedor

Tangible Tales

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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Eugene, Oregon

Sobre Tangible Tales

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Glosario

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