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Geology and Religious Sentiment: The Effect of Geological Discoveries on English Society and Literature Between 1829 and 1859 (Brill's Studies in Intellectual ... (Brill's Studies in Intellectual History)
de J. M. I. Klaver
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Like New
- ISBN 10
- 9004108823
- ISBN 13
- 9789004108820
- Librería
-
Simi Valley, California, United States
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Sobre este artículo
Brill Academic Publishers, 1997-09-01. Hardcover. Like New. 0.8000 9.5000 6.3000.
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Detalles
- Librería
- Schwabe Books (US)
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- Título
- Geology and Religious Sentiment: The Effect of Geological Discoveries on English Society and Literature Between 1829 and 1859 (Brill's Studies in Intellectual ... (Brill's Studies in Intellectual History)
- Autor
- J. M. I. Klaver
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Nuevo Like New
- Cantidad disponible
- 20
- ISBN 10
- 9004108823
- ISBN 13
- 9789004108820
- Editorial
- Brill Academic Publishers
- Lugar de publicación
- Leiden, Netherlands
- Fecha de publicación
- 1997-09-01
- Tamaño
- 0.8000 9.5000 6.3000
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