Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages
de Teresa da Silva Lopes
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 1107669731
- ISBN 13
- 9781107669734
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. Global Brands, first published in 2007, contrasts with existing studies by providing a new dimension to the literature on the growth of multinationals through the focus on brands, using an institutional and evolutionary approach based on original and published sources about the beverage industry and firms.
Sinopsis
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- B9781107669734
- Título
- Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages
- Autor
- Teresa da Silva Lopes
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 1107669731
- ISBN 13
- 9781107669734
- Editorial
- Cambridge University Press
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2013
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