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HBRS 10 MUST READS: ON STRATEGIC MARKETING de HBR

de HBR

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HBRS 10 MUST READS: ON STRATEGIC MARKETING de HBR
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HBRS 10 MUST READS: ON STRATEGIC MARKETING

de HBR

  • Nuevo
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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing
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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing

de Clayton M. Christensen

  • Usado
Estado
UsedAcceptable
ISBN 10 / ISBN 13
9781422189887 / 1422189880
Cantidad disponible
1
Librería
Brooklyn Park, Minnesota, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.79
EUR 2.99 enviando a

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Descripción:
UsedAcceptable. Cover/Case has some rubbing and edgewear. Access codes, CD's, slipcovers and other accessories may not be included.
Precio
EUR 1.79
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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing
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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing

de Clayton M. Christensen, Theordore Levitt, Philip Kotler, Fred Reichheld

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781422189887 / 1422189880
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.34
EUR 3.00 enviando a

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofi t job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 2.34
EUR 3.00 enviando a
Hbr's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with Featured Article Marketing Myopia, by Theodore...
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Hbr's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with Featured Article Marketing Myopia, by Theodore Levitt)

de Review, Harvard Business; Christensen, Clayton M.; Levitt, Theodore

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781422189887 / 1422189880
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.06
Envío gratuito a

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2013. Paperback. Good. Former library book; Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.06
Envío gratuito a
On Strategic Marketing

On Strategic Marketing

de Fred Reichheld; Harvard Business Review Staff; Theordore Levitt; Clayton M. Christensen; Philip Kotler

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781422189887 / 1422189880
Cantidad disponible
8
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.06
Envío gratuito a

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2013. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.06
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On Strategic Marketing

On Strategic Marketing

de Clayton M. Christensen; Harvard Business Review Staff; Philip Kotler; Fred Reichheld; Theordore Levitt

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781422189887 / 1422189880
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.06
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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2013. Paperback. Acceptable. Disclaimer:A readable copy. All pages are intact, and the cover is intact. Pages can include considerable notes-in pen or highlighter-but the notes cannot obscure the text. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.06
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On Strategic Marketing

On Strategic Marketing

de Clayton M. Christensen; Philip Kotler; Fred Reichheld; Harvard Business Review Staff; Theordore Levitt

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781422189887 / 1422189880
Cantidad disponible
3
Librería
Seattle, Washington, United States
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Precio
EUR 6.06
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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2013. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.06
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On Strategic Marketing

On Strategic Marketing

de Harvard Business Review Staff; Theordore Levitt; Fred Reichheld; Clayton M. Christensen; Philip Kotler

  • Usado
  • as new
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781422189887 / 1422189880
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
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Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.06
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Descripción:
Harvard Business Review Press, 2013. Paperback. As New. Disclaimer:An apparently unread copy in perfect condition. Dust cover is intact; pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.06
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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with Featured Article Marketing Myopia, by...
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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with Featured Article Marketing Myopia, by Theodore Levitt)

de Reichheld, Fred, Levitt, Theodore, Christensen, Clayton M., Review, Harvard Business, Kotler, Philip

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781422189887 / 1422189880
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.13
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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.13
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HBR'S 10 Must Reads : On Strategic Marketing
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HBR'S 10 Must Reads : On Strategic Marketing

de Reichheld, Fred, Levitt, Theodore, Christensen, Clayton M., Review, Harvard Business, Kotler, Philip

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781422189887 / 1422189880
Cantidad disponible
4
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.13
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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.13
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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing

de Clayton M. Christensen, Theordore Levitt, Philip Kotler, Fred Reichheld

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781422189887 / 1422189880
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.40
EUR 3.99 enviando a

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 4.40
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