Descripción:
Currency. Used - Very Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Inicio
Hoodoos: Mysterious Formations in Alberta's Badlands de SMITH, William L - 1999
Hoodoos: Mysterious Formations in Alberta's Badlands de SMITH, William L - 1999
de SMITH, William L
Hoodoos: Mysterious Formations in Alberta's Badlands
de SMITH, William L
- Usado
- near fine
Richmond, ON: Plover Press, 1999. Edition of 150 copies, 115 of which were included in the 1999 Wayzgoose Anthology. This is no. 138. Near fine. [4 p.]. 22 cm. 3 partial colour illustrations made from sketches near the Tyrrell Museum of Palaeontology at Drumheller and south. String bound booklet. Contains geological description of hoodoos and their place in Native folklore.
- Librería Attic Books (CA)
- Estado del libro Usado - Near fine
- Cantidad disponible 1
- Edición Edition of 150 copies, 115 of which were included in the 1999 Wa
- Editorial Plover Press
- Lugar de publicación Richmond, ON
- Fecha de publicación 1999
- Palabras clave Hoodoos, Badlands, Alberta, Printing, Fine Press, NA Native, Wayzgoose
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors
de Smith, Jaynie L., Flanagan, William G
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780385517096 / 0385517092
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Waltham, Massachusetts, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 1.01
Mostrar detalles
Precio
EUR 1.01
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Introduction to Social Work (Skidmore/Thackeray) (8th Edition)
de Farley, O. William, Smith, Larry L., Boyle, Scott W
- Usado
- Aceptable
- Estado
- Usado - Acceptable
- Edición
- 8
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780205297610 / 0205297617
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Philadelphia, Pennsylvania, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 4.45
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson. 8. Acceptable. Acceptable. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 4.45
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors
de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G
- Usado
- Aceptable
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Acceptable
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780385517096 / 0385517092
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Houston, Texas, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 4.87
Mostrar detalles
Descripción:
Currency, 2006-04-25. Hardcover. Acceptable. 5x0x7.
Precio
EUR 4.87
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors
de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780385517096 / 0385517092
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Kingwood, Texas, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 4.87
Mostrar detalles
Descripción:
Currency, 2006-04-25. hardcover. Good. 5x0x7.
Precio
EUR 4.87
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors
de Flanagan, William G.; Smith, Jaynie L
- Usado
- Aceptable
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Acceptable
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780385517096 / 0385517092
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Kingwood, Texas, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 4.87
Mostrar detalles
Descripción:
Currency, 2006-04-25. Hardcover. Acceptable. 5x0x7.
Precio
EUR 4.87
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Creating Competitive Advantage : Give Customers a Reason to Choose You over Your Competitors
de Flanagan, William G., Smith, Jaynie L
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780385517096 / 0385517092
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Reno, Nevada, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 5.42
Mostrar detalles
Descripción:
Crown/Archetype. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.42
Legacy of Pope John Paul II : His Contribution to Catholic Thought
de William B. Smith; Russell Hittinger; David L. Schindler; John F. Crosby; Joseph W. Koterski
- Usado
- very good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Very Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780824518318 / 0824518314
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 5.66
Mostrar detalles
Descripción:
Crossroad Publishing Company, The, 2000. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.66
The Legacy of Pope John Paul II: His Contribution to Catholic Thought (Crossroad Faith & Formation Book)
de Crosby, John E. & Hittinger, Russell & Koterski, Joseph W. & Schindler, David L. & Smith, William B
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Like New
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780824518318 / 0824518314
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Grand Rapids, Michigan, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 5.66
Mostrar detalles
Descripción:
Herder & Herder, 2000-02-01. Paperback. Like New. Paperback. Cover shows very minor shelving wear, otherwise an unblemished copy.; 100% Satisfaction Guaranteed! Ships same or next business day!
Precio
EUR 5.66
Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors
de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G
- Usado
- very good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Very Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780385517096 / 0385517092
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Seattle, Washington, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 5.80
Mostrar detalles
Descripción:
Currency, 2006. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.80
Direct Practice in Social Work
de Boyle; O. William Farley; Grafton H. Hull; Jannah Hurn Mather; Larry L. Smith
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780205401628 / 0205401627
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
Seattle, Washington, United StatesPuntuación del vendedor:Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
- Precio
-
EUR 6.01
Mostrar detalles
Descripción:
Allyn & Bacon, Incorporated, 2005. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.01