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How To Win Friends and Influence People

How To Win Friends and Influence People

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How To Win Friends and Influence People

de Carnegie, Dale

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10
1439167346
ISBN 13
9781439167342
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Minneapolis, Minnesota, United States
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Sobre este artículo

Simon & Schuster. Used - Very Good. May have light to moderate shelf wear and/or a remainder mark. Complete. Clean pages.

Sinopsis

How to Win Friends and Influence People is one of the first bestselling self-help books ever published. Written by Dale Carnegie and first published in 1936, it has sold 15 million copies globally. Leon Shimkin of the publishing firm Simon & Schuster took one of the 14-week courses given by Carnegie in 1934. Shimkin persuaded Carnegie to let a stenographer take notes from the course to be revised for publication. In 1981 a new revised edition updated the language and updated anecdotes.

Leer más: Encontrar primeras ediciones de How To Win Friends and Influence People

Reseñas

El Nov 11 2018, un lector dijo:
I have this book in excellent condition and I wants to sell it as well
El Nov 10 2011, Pankey11 dijo:
hi,this is a best book of the world.i would like to thanks mr. cornegi for this.Pankaj Sharma

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Detalles

Librería
Magers and Quinn Booksellers US (US)
Inventario del vendedor #
823686
Título
How To Win Friends and Influence People
Autor
Carnegie, Dale
Estado del libro
Used - Very Good
Encuadernación
Unknown
ISBN 10
1439167346
ISBN 13
9781439167342
Editorial
Simon & Schuster
Lugar de publicación
Ny
Primera fecha de publicación de esta edición
2009-11-03

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Sobre el vendedor

Magers and Quinn Booksellers

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Minneapolis, Minnesota

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