Ir al contenido

How to Win Friends and Influence People

How to Win Friends and Influence People

How to Win Friends and Influence People
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How to Win Friends and Influence People

de Dale Carnegie

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
New
ISBN 10
1439199191
ISBN 13
9781439199190
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Exeter, Devon, United Kingdom
Precio
EUR 11.73
O solamente EUR 10.55 con un
Membresía Biblioclub
EUR 11.83 Envío a USA
Envío estándar: de 14 a 21 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Simon + Schuster Inc., 2010. Paperback. New. 276 pages. 5.91x4.09x0.94 inches.

Sinopsis

How to Win Friends and Influence People is one of the first bestselling self-help books ever published. Written by Dale Carnegie and first published in 1936, it has sold 15 million copies globally. Leon Shimkin of the publishing firm Simon & Schuster took one of the 14-week courses given by Carnegie in 1934. Shimkin persuaded Carnegie to let a stenographer take notes from the course to be revised for publication. In 1981 a new revised edition updated the language and updated anecdotes.

Leer más: Encontrar primeras ediciones de How to Win Friends and Influence People

Reseñas

El Nov 11 2018, un lector dijo:
I have this book in excellent condition and I wants to sell it as well
El Nov 10 2011, Pankey11 dijo:
hi,this is a best book of the world.i would like to thanks mr. cornegi for this.Pankaj Sharma

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Revaluation Books GB (GB)
Inventario del vendedor #
__1439199191
Título
How to Win Friends and Influence People
Autor
Dale Carnegie
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Nuevo New
Cantidad disponible
1
ISBN 10
1439199191
ISBN 13
9781439199190
Editorial
Simon + Schuster Inc.
Lugar de publicación
New York, Usa
Fecha de publicación
2010

Términos de venta

Revaluation Books

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

Revaluation Books

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2020
Exeter, Devon

Sobre Revaluation Books

General bookseller of both fiction and non-fiction.

Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

New
A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...
tracking-