Ir al contenido

How to Win Friends & Influence People

How to Win Friends & Influence People

Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Ver a tamaño completo.

How to Win Friends & Influence People

de Dale Carnegie

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Muy bueno
ISBN 10
0671723650
ISBN 13
9780671723651
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Wichita, Kansas, United States
Precio
EUR 5.21
O solamente EUR 4.69 con un
Membresía Biblioclub
EUR 3.78 Envío a USA
Envío estándar: de 4 a 9 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Pocket Books, May 1990. Mass Market Paperback. Very Good. Crisp unread vintage copy, pages age-discolored.

Sinopsis

How to Win Friends and Influence People is one of the first bestselling self-help books ever published. Written by Dale Carnegie and first published in 1936, it has sold 15 million copies globally. Leon Shimkin of the publishing firm Simon & Schuster took one of the 14-week courses given by Carnegie in 1934. Shimkin persuaded Carnegie to let a stenographer take notes from the course to be revised for publication. In 1981 a new revised edition updated the language and updated anecdotes.

Leer más: Encontrar primeras ediciones de How to Win Friends & Influence People

Reseñas

El Nov 11 2018, un lector dijo:
I have this book in excellent condition and I wants to sell it as well
El Nov 10 2011, Pankey11 dijo:
hi,this is a best book of the world.i would like to thanks mr. cornegi for this.Pankaj Sharma

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Eighth Day Books US (US)
Inventario del vendedor #
234087
Título
How to Win Friends & Influence People
Autor
Dale Carnegie
Formato/Encuadernación
Mass Market Paperback
Estado del libro
Usado - Muy bueno
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa blanda
ISBN 10
0671723650
ISBN 13
9780671723651
Editorial
Pocket Books
Lugar de publicación
New York, New York, U.s.a.
Fecha de publicación
May 1990
Páginas
304

Términos de venta

Eighth Day Books

Returns accepted for full refund if not as described.

Sobre el vendedor

Eighth Day Books

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2007
Wichita, Kansas

Sobre Eighth Day Books

Eighth Day Books offers an eccentric community of books based on this organizing principle: if a book - be it literary, scientific, historical, or theological - sheds light on ultimate questions in an excellent way, then it's a worthy candidate for inclusion in our catalog.

Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

Crisp
A term often used to indicate a book's new-like condition. Indicates that the hinges are not loosened. A book described as crisp...
Mass Market
Mass market paperback books, or MMPBs, are printed for large audiences cheaply. This means that they are smaller, usually 4...

Categorías de este libro

tracking-