Descripción:
Paperback / softback. New. Explores how consumers think about and respond to risk through their consumption behaviours. The authors extend prior reviews through an explicit discussion of the philosophical foundations of risk communication and management and the implications of specific foundations for communication and policy decisions.
Impact Of Risk Communication On Consumption And Consumer Well-Being de Martin, Ingrid M. Stewart, David W - 2019
de Martin, Ingrid M. Stewart, David W
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Impact Of Risk Communication On Consumption And Consumer Well-Being
de Martin, Ingrid M. Stewart, David W
- Nuevo
- Tapa blanda
Now Publishers, 2019. Paperback. New. 128 pages. 9.21x6.06x0.32 inches.
- Librería Revaluation Books (GB)
- Formato/Encuadernación Tapa blanda
- Estado del libro Nuevo New
- Cantidad disponible 1
- Encuadernación Tapa blanda
- ISBN 10 1680835726
- ISBN 13 9781680835724
- Editorial Now Publishers
- Fecha de publicación 2019
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The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being
de Ingrid M. Martin
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781680835724 / 1680835726
- Cantidad disponible
- 5
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Impact Of Risk Communication On Consumption And Consumer Well-Being
de Martin, Ingrid M. Stewart, David W
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781680835724 / 1680835726
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- 2
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
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The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being
de Ingrid M. Martin
- Nuevo
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781680835724 / 1680835726
- Cantidad disponible
- 729
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Uxbridge, Greater London, United Kingdom
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EUR 100.49EUR 7.99 enviando a
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New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being.
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The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being (Foundations and Trends(r) in Marketing)
de Martin, Ingrid M
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781680835724 / 1680835726
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- 1
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-
Newport Coast, California, United States
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