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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications de Kenneth E. Clow; Donald Baack - 2010

de Kenneth E. Clow; Donald Baack

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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications de Kenneth E. Clow; Donald Baack - 2010

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

de Kenneth E. Clow; Donald Baack

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Prentice Hall PTR, 2010. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
  • Librería ThriftBooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Usado - Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0132538962
  • ISBN 13 9780132538961
  • Editorial Prentice Hall PTR
  • Fecha de publicación 2010

Tenemos 8 ejemplares disponibles a partir de EUR 4.70.

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

de Clow, Kenneth E., Baack, Donald

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780132538961 / 0132538962
Cantidad disponible
7
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.70
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Descripción:
Pearson Education, Limited. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.70
Envío gratuito a
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

de Kenneth E. Clow; Donald Baack

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Like New
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132538961 / 0132538962
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.92
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Descripción:
Prentice Hall PTR, 2010. Paperback. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.92
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

de Clow, Kenneth E

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Edición
5
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132538961 / 0132538962
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.68
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Descripción:
Pearson, 0000-00-00. 5. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 10.68
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Integrated Advertising Promotion and Marketing Communications Kenneth E. Clow
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Integrated Advertising Promotion and Marketing Communications Kenneth E. Clow

de Clow, Kenneth E.; Baack, Donald E

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132538961 / 0132538962
Cantidad disponible
1
Librería
Boca Raton, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.03
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Descripción:
Prentice Hall, 2011-01-06. Paperback. Good. This listing is for Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications (5th Edition) This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 0133866335 and 0134484134 and 0135589800 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund.
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EUR 15.03
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Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications (5th Edition)
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Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications (5th Edition)

de Clow, Kenneth E.; Baack, Donald E

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132538961 / 0132538962
Cantidad disponible
1
Librería
Lexington, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.47
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Descripción:
Prentice Hall, 2011-01-06. Paperback. Good. Book is NEW. No writing or highlighting in the interior! Great copy! Ships quickly! 100% of the book sales go towards furthering the International Book Project's mission of promoting literacy in the developing world.
Precio
EUR 39.47
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

de Clow, Kenneth E.; Baack, Donald

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132538961 / 0132538962
Cantidad disponible
2
Librería
Franklin Lakes, New Jersey, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 43.16
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Descripción:
Pearson College Div, 2010-12-27. Paperback. Good. Textbook, May Have Highlights, Notes and/or Underlining, BOOK ONLY-NO ACCESS CODE, NO CD, Ships with Tracking
Precio
EUR 43.16
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

de Clow, Kenneth E.; Baack, Donald

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132538961 / 0132538962
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 195.28
EUR 5.45 enviando a

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Pearson College Div, 2010-12-27. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 195.28
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Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications (5th Edition)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications (5th Edition)

de Clow, Kenneth E.; Baack, Donald E

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132538961 / 0132538962
Cantidad disponible
2
Librería
Franklin Lakes, New Jersey, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 391.74
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Descripción:
Prentice Hall, 1/6/2011. Paperback. New. New US Edition Textbook, Ships with Emailed Tracking from USA
Precio
EUR 391.74
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