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International Marketing Strategy: Contemporary Readings
de Isobel Doole
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 1861522339
- ISBN 13
- 9781861522337
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. Collects together key articles in international marketing, building on a four-part framework of market analysis, strategy development, implementation issues and international marketing management. This book offers an overview, commentary and discussion questions to draw out the key issues from the articles and relate them to the central framework.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- B9781861522337
- Título
- International Marketing Strategy: Contemporary Readings
- Autor
- Isobel Doole
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 1861522339
- ISBN 13
- 9781861522337
- Editorial
- Int. Cengage Business Press
- Primera fecha de publicación de esta edición
- December 19, 1996
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