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Introduction to Marketing: Theory and Practice de Palmer, Adrian - 2009-04-25

de Palmer, Adrian

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Introduction to Marketing: Theory and Practice de Palmer, Adrian - 2009-04-25
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Introduction to Marketing: Theory and Practice

de Palmer, Adrian

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Oxford University Press, 2009-04-25. 2nd. Paperback. New. SECOND ED, BRAND NEW, Perfect Shape, txt-815
  • Librería Poverty Hill Books US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Nuevo New
  • Cantidad disponible 1
  • Edición 2nd
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0199557446
  • ISBN 13 9780199557448
  • Editorial Oxford University Press
  • Fecha de publicación 2009-04-25

Tenemos 11 ejemplares disponibles a partir de EUR 2.01.

Introduction to Marketing: Theory and Practice

Introduction to Marketing: Theory and Practice

de Palmer, Adrian

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199557448 / 0199557446
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.01
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 2.01
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Introduction to Marketing: Theory and Practice

Introduction to Marketing: Theory and Practice

de Palmer, Adrian

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199557448 / 0199557446
Cantidad disponible
3
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.01
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.01
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Introduction to Marketing : Theory and Practice
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Introduction to Marketing : Theory and Practice

de Palmer, Adrian

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780199557448 / 0199557446
Cantidad disponible
2
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.98
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Descripción:
Oxford University Press, Incorporated. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.98
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Introduction to Marketing : Theory and Practice
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de Palmer, Adrian

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780199557448 / 0199557446
Cantidad disponible
2
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.98
EUR 10.00 enviando a

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Descripción:
Oxford University Press, Incorporated. Used - Very Good. Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 5.98
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de Palmer, Adrian

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Very Good
Edición
2
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199557448 / 0199557446
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Descripción:
OUP Oxford. 2. Paperback. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 01/29/2009
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de Palmer, A

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199557448 / 0199557446
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1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
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Oxford University Press, 2009. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Book contains pen markings In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1300grams, ISBN:9780199557448
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de Palmer, A

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199557448 / 0199557446
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1
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Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
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EUR 4.10
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Oxford University Press, 2009. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1350grams, ISBN:9780199557448
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Introduction to Marketing: Theory and Practice

de Palmer, A

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199557448 / 0199557446
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
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Oxford University Press, 2009. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1300grams, ISBN:9780199557448
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EUR 4.04
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Introduction to Marketing: Theory and Practice

de Adrian Palmer

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199557448 / 0199557446
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1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
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Precio
EUR 20.52
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Paperback
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Fort Worth, Texas, United States
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Oxford University Press. Softcover. Brand New. “International Edition” - ISBN number and front cover may be different, but CONTENTS are same as the US edition. We ship fast via USPS/FedEx/DHL/Aramex Express Services. No shipping to PO BOX, APO, FPO addresses. Kindly provide day time phone number in order to ensure smooth delivery. Printed in black & white in English language. Territorial restrictions may be printed on the book. We may ship from Asian regions for inventory purpose. 100% Customer satisfaction guaranteed!" We use Fast Shipping via DHL/FEDEX/UPS
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