![Introductory Chemistry: An Active Learning Approach (with ChemistryNOWâ„¢ Printed Access Card) (Available Titles CengageNOW)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/327/013/9780495013327.IN.0.m.jpg)
![Introductory Chemistry: An Active Learning Approach (with](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/327/013/9780495013327.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Introductory Chemistry: An Active Learning Approach (with ChemistryNOW⢠Printed Access Card) (Available Titles CengageNOW)
de Cracolice, Mark S.; Peters, Edward I
Edición de profesor
- Usado
- Tapa blanda
- Atención
- Edición de profesor
- Estado
- Like New
- ISBN 10
- 0495013323
- ISBN 13
- 9780495013327
- Librería
-
Sugar Land, Texas, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Brooks Cole, 2006-02-10. Paperback. Like New. $$$***READ THIS PLS.*** $$$ StandAlone Teacher's Edition (same contents as the student edition plus extra material). Marked Not for Resale with disclaimer. Need it urgently? Upgrade to Expedited. In stock and we ship daily on weekdays & Saturdays.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Textbookplaza
(US)
- Inventario del vendedor #
- F15ttx
- Título
- Introductory Chemistry: An Active Learning Approach (with ChemistryNOWâ„¢ Printed Access Card) (Available Titles CengageNOW)
- Autor
- Cracolice, Mark S.; Peters, Edward I
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0495013323
- ISBN 13
- 9780495013327
- Editorial
- Brooks Cole
- Lugar de publicación
- Florence, Kentucky, U.s.a.
- Fecha de publicación
- 2006-02-10
- X weight
- 50 oz
Términos de venta
Textbookplaza
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...