Ir al contenido

Keeping the Corporate Image

Keeping the Corporate Image

Keeping the Corporate Image
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Keeping the Corporate Image: Public Relations and Business, 1900-1950

de Richard S. Tedlow

  • Usado
  • near fine
  • Tapa dura
Estado
Near Fine
ISBN 10
0892320958
ISBN 13
9780892320950
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Seattle, Washington, United States
Precio
EUR 18.73
O solamente EUR 16.85 con un
Membresía Biblioclub
EUR 4.21 Envío a USA
Envío estándar: de 2 a 8 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

One of the better scholarly studies of business efforts to cultivate favorable public opinion and influence public policy. Owner's purchase info lightly penciled.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Jourcomm Books US (US)
Inventario del vendedor #
768
Título
Keeping the Corporate Image
Autor
Richard S. Tedlow
Formato/Encuadernación
Tight
Estado del libro
Usado - Near Fine
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa dura
ISBN 10
0892320958
ISBN 13
9780892320950
Editorial
JAI Press
Lugar de publicación
Greenwich, Ct
Fecha de publicación
1979
Palabras clave
Business History; Public Relations History
Catálogos del vendedor
Journalism History; Mass Communication; Persuasion and Propaganda; Politics and the Press; American History;

Términos de venta

Jourcomm Books

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

Jourcomm Books

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2022
Seattle, Washington

Sobre Jourcomm Books

Jourcomm Books specializes in books about journalism and mass communication. We sell scarce and hard-to-find books and pamphlets, as well as more common titles, published between the mid-1800s and early 2000s. Particular strengths include American journalism history; British and Canadian media history; journalists' biographies and memoirs; media law; media and politics; media sociology; postal history (not philately); gender, race and media;

Categorías de este libro

tracking-