Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of The Kellogg School of Management
de Alice M. Tybout
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0471690163
- ISBN 13
- 9780471690160
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. Includes: the thinking on key branding concepts; strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio; techniques for building a brand-centered organization; and, insights from senior managers who have fought branding battles and won.
Sinopsis
"This book is given by Patty Winegar in honor of Kara Winegar"--Bookplate. Includes bibliographical references and index.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- B9780471690160
- Título
- Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of The Kellogg School of Management
- Autor
- Alice M. Tybout
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0471690163
- ISBN 13
- 9780471690160
- Editorial
- Wiley
- Lugar de publicación
- Somerset, New Jersey, U.s.a.
- Primera fecha de publicación de esta edición
- September 29, 2005
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