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Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets

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Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets

de Kotler, Philip

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Muy bueno/Good
ISBN 10
0684850338
ISBN 13
9780684850337
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Middlebury, Vermont, United States
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Sobre este artículo

New York: Free Press, 1999. reprint. Hardcover. Very Good/Good. 255 pages. Hardcover. Silver gilt titles on spine. Related article laid in. Some shelf wear to dust jacket, otherwise clean, tight copy. Record # 468319

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Detalles

Librería
Monroe Street Books US (US)
Inventario del vendedor #
468319
Título
Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets
Autor
Kotler, Philip
Formato/Encuadernación
Tapa dura
Estado del libro
Usado - Muy bueno
Estado de la sobrecubierta
Good
Edición
reprint
ISBN 10
0684850338
ISBN 13
9780684850337
Editorial
Free Press
Lugar de publicación
New York
Fecha de publicación
1999
Palabras clave
Business, Advertising, reprint, , .

Términos de venta

Monroe Street Books

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Sobre el vendedor

Monroe Street Books

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2006
Middlebury, Vermont

Sobre Monroe Street Books

Monroe Street Books is Vermont's largest used book store. Open 7 days a week. Over 100,000 books in store. Additional 50,000 online.

Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

Spine
The outer portion of a book which covers the actual binding. The spine usually faces outward when a book is placed on a shelf....
Reprint
Any printing of a book which follows the original edition. By definition, a reprint is not a first edition.
Tight
Used to mean that the binding of a book has not been overly loosened by frequent use.
Shelf Wear
Shelf wear (shelfwear) describes damage caused over time to a book by placing and removing a book from a shelf. This damage is...
Jacket
Sometimes used as another term for dust jacket, a protective and often decorative wrapper, usually made of paper which wraps...
Gilt
The decorative application of gold or gold coloring to a portion of a book on the spine, edges of the text block, or an inlay in...

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