Lean Six Sigma Service Excellence: A Guide to Green Belt Certification and Bottom Line Improvement
de Taylor, Gerald
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 1604270063
- ISBN 13
- 9781604270068
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Bonita (US)
- Inventario del vendedor #
- 1604270063.G
- Título
- Lean Six Sigma Service Excellence: A Guide to Green Belt Certification and Bottom Line Improvement
- Autor
- Taylor, Gerald
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 1604270063
- ISBN 13
- 9781604270068
- Editorial
- J. Ross Publishing
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2008-10
Términos de venta
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.