Leveraging Japan: Marketing to the New Asia
de George Fields
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 078794663X
- ISBN 13
- 9780787946630
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
10 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Hardback. New. Provides strategies for entering the Japanese market and for using Japan as a springboard to enter other growing Asian markets. The text includes coverage of positioning, pricing, advertising, and merchandising.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- B9780787946630
- Título
- Leveraging Japan: Marketing to the New Asia
- Autor
- George Fields
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 078794663X
- ISBN 13
- 9780787946630
- Editorial
- Jossey-Bass
- Lugar de publicación
- San Francisco
- Primera fecha de publicación de esta edición
- December 1999
Términos de venta
The Saint Bookstore
Refunds or Returns: A full refund of the price paid will be given if returned within 30 days in undamaged condition. If the product is faulty, we may send a replacement.
Sobre el vendedor
The Saint Bookstore
Miembro de Biblio desde 2018
Southport, Merseyside
Sobre The Saint Bookstore
The Saint Bookstore specialises in hard to find titles & also offers delivery worldwide for reasonable rates.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...