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No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies

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No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies

de Klein, Naomi

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Bien
ISBN 10
0312271921
ISBN 13
9780312271923
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Simi Valley, California, United States
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Sobre este artículo

Picador, 1999-12-01. Paperback. Good. 1.3000 8.9000 7.0000. light amount of wear along the edges of the cover

Sinopsis

No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies is a book by Canadian journalist Naomi Klein. First published by Knopf Canada in January 2000, shortly after the 1999 WTO Ministerial Conference protests in Seattle had generated media attention around such issues, it became one of the most influential books about the anti-globalization movement and an international bestseller.

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Detalles

Librería
Schwabe Books US (US)
Inventario del vendedor #
mon0002889393
Título
No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies
Autor
Klein, Naomi
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Usado - Bien
Cantidad disponible
1
ISBN 10
0312271921
ISBN 13
9780312271923
Editorial
Picador
Lugar de publicación
New York, New York, U.s.a.
Fecha de publicación
1999-12-01
Tamaño
1.3000 8.9000 7.0000
Catálogos del vendedor
Book;
X weight
2.1500 lb

Términos de venta

Schwabe Books

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Sobre el vendedor

Schwabe Books

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2010
Simi Valley, California

Sobre Schwabe Books

We offer over 150,000 books in all subject areas. Heavy concentration in the following subject areas: Academic/university press, Antiquarian/Rare and general non-fiction.

Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

Edges
The collective of the top, fore and bottom edges of the text block of the book, being that part of the edges of the pages of a...

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