Managing Customers as Investments: The Strategic Value of Customers in the Long Run (paperback)
de Sunil Gupta/ Donald Lehmann
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0132161613
- ISBN 13
- 9780132161619
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
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Sobre este artículo
Wharton School Publishing, 2010. Paperback. New. 1st edition. 224 pages. 9.10x6.30x0.60 inches.
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Detalles
- Librería
- Revaluation Books (GB)
- Inventario del vendedor #
- 1-0132161613
- Título
- Managing Customers as Investments: The Strategic Value of Customers in the Long Run (paperback)
- Autor
- Sunil Gupta/ Donald Lehmann
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0132161613
- ISBN 13
- 9780132161619
- Editorial
- Wharton School Publishing
- Fecha de publicación
- 2010
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