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Managing Online Reputation: How to Protect Your Company on Social Media

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Managing Online Reputation: How to Protect Your Company on Social Media

de Charlie Pownall

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
New
ISBN 10
1137382295
ISBN 13
9781137382290
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Sobre este artículo

Paperback / softback. New. Managing Online Reputation is a comprehensive look at online reputation management. Drawing on recent examples of organizations managing their online reputations effectively and ineffectively, it provides a practical and visual tool-kit of processes and techniques to help limit and respond effectively to negative situations on social media.

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Detalles

Librería
The Saint Bookstore GB (GB)
Inventario del vendedor #
B9781137382290
Título
Managing Online Reputation: How to Protect Your Company on Social Media
Autor
Charlie Pownall
Formato/Encuadernación
Paperback / softback
Estado del libro
Nuevo New
Cantidad disponible
10
Encuadernación
Tapa blanda
ISBN 10
1137382295
ISBN 13
9781137382290
Editorial
Palgrave Macmillan
Primera fecha de publicación de esta edición
2015

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