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The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers de Day, George S - 1999-11-10

de Day, George S

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The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers de Day, George S - 1999-11-10
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The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers

de Day, George S

  • Usado
  • Tapa dura
  • First
Free Press, 1999-11-10. Hardcover. Like New. Prompt shipment, with tracking. we ship in CLEAN SECURE NEW boxes * Fine in Fine dust jacket. First edition.
  • Librería Robinson Street Books, IOBA US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Nuevo Like New
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0684864673
  • ISBN 13 9780684864679
  • Editorial Free Press
  • Fecha de publicación 1999-11-10
  • X weight 19 oz

Tenemos 12 ejemplares disponibles a partir de EUR 6.24.

The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers
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The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers

de Day, George S

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780684864679 / 0684864673
Cantidad disponible
2
Librería
Memphis, Tennessee, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.24
Envío gratuito a

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Descripción:
Free Press, 1999-11-10. hardcover. Good. 108x20x160.
Precio
EUR 6.24
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The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers
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The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers

de George S Day

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good Condition
Edición
[ Edition: reprint ]
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780684864679 / 0684864673
Cantidad disponible
1
Librería
Blacksburg, Virginia, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.33
EUR 4.25 enviando a

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Descripción:
[ Edition: reprint ]. Good Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] Publisher: Free Press Pub Date: 11/10/1999 Binding: Hardcover Pages: 304
Precio
EUR 2.33
EUR 4.25 enviando a
The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers

The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers

de Day, George S

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780684864679 / 0684864673
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.72
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Descripción:
Free Press, 1999. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.72
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The Market Driven Organization : Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers
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The Market Driven Organization : Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers

de Day, George S

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780684864679 / 0684864673
Cantidad disponible
2
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.97
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Descripción:
Free Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.97
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The Market Driven Organization: Attracting and Keeping Valuable Customers

The Market Driven Organization: Attracting and Keeping Valuable Customers

de Day, George S

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684864679 / 0684864673
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.94
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 0.94
EUR 8.57 enviando a
The Market Driven Organization: Attracting and Keeping Valuable Customers

The Market Driven Organization: Attracting and Keeping Valuable Customers

de Day, George S

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780684864679 / 0684864673
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.94
EUR 8.57 enviando a

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Descripción:
Paperback. Acceptable.
Precio
EUR 0.94
EUR 8.57 enviando a
The Market Driven Organization: Attracting and Keeping Valuable Customers
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The Market Driven Organization: Attracting and Keeping Valuable Customers

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780684864679 / 0684864673
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.74
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Descripción:
Free Press, 1999. Hardcover. Very Good. Former library book. Edition 1999. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
Precio
EUR 4.74
EUR 12.00 enviando a
The Market Driven Organization: Attracting and Keeping Valuable Customers
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The Market Driven Organization: Attracting and Keeping Valuable Customers

de George S. Day

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used; Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780684864679 / 0684864673
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.20
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Descripción:
Free Press, 12/15/1999. Hardcover. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
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EUR 4.20
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The Market Driven Organization : Understanding, Attracting & Keeping Valuable Customers

The Market Driven Organization : Understanding, Attracting & Keeping Valuable Customers

de George Day

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Estado de la sobrecubierta
Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780684864679 / 0684864673
Cantidad disponible
1
Librería
Traralgon, Victoria, Australia
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.16
EUR 26.00 enviando a

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Descripción:
The Free Press, New York, 1999. Hardcover. Very Good/Good. Hardcover. 285 pages. *** PUBLISHING DETAILS: The Free Press, New York, 1999. *** CONDITION: The book itself is in very good condition and comes in good dust jacket. Binding is tight, covers and spine fully intact. *** ABOUT THIS BOOK: "Market Driven Strategy" is a buzzword that many business people use without grasping its full meaning. This text offers practical advice for managers who want to better communicate with their customers, perform miles ahead of their competitors, and continually be responsive to both. *** Quantity Available: 1. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0684864673. ISBN/EAN: 9780684864679. Inventory No: 12092594.. 9780684864679
Precio
EUR 13.16
EUR 26.00 enviando a
The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers
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The Market Driven Organization: Understanding, Attracting, and Keeping Valuable Customers

de Day, George S

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780684864679 / 0684864673
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.74
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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 37.74
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