Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers
de Philip Kotler
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 9813201959
- ISBN 13
- 9789813201958
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. Asia is the most populated geographical region, with 50% of the world's inhabitants living there.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9789813201958
- Título
- Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers
- Autor
- Philip Kotler
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 9813201959
- ISBN 13
- 9789813201958
- Editorial
- World Scientific Pub Co Inc
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2017-01
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