Marketing Management : Analysis, Planning, Implementation, and Control
de Philip Kotler
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Like New
- ISBN 10
- 0132435101
- ISBN 13
- 9780132435109
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Sinopsis
Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today’s marketing theory and practice. Remaining true to its gold-standard status, the fourteenth edition includes an overhaul of new material and updated information, and now is available with mymarketinglab–Pearson’s online tutorial and assessment platform. “synopsis” may belong to another edition of this title.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- ThriftBooks (US)
- Inventario del vendedor #
- G0132435101I2N00
- Título
- Marketing Management : Analysis, Planning, Implementation, and Control
- Autor
- Philip Kotler
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0132435101
- ISBN 13
- 9780132435109
- Editorial
- Prentice Hall PTR
- Lugar de publicación
- Upper Saddle River, Nj
- Fecha de publicación
- 1996
Términos de venta
ThriftBooks
Sobre el vendedor
ThriftBooks
Sobre ThriftBooks
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen: