Ir al contenido

Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control (9th Edition) de Kotler, P - 1997

de Kotler, P

Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
No hay imagen

Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control (9th Edition)

de Kotler, P

  • Usado
  • Tapa blanda
Prentice Hall, 1997. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1600grams, ISBN:9780132613637
  • Librería Anybook.com GB (GB)
  • Estado del libro Usado
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0132613638
  • ISBN 13 9780132613637
  • Editorial Prentice Hall
  • Fecha de publicación 1997

Tenemos 13 ejemplares disponibles a partir de EUR 6.37.

Marketing Management: Analysis, Planning and Control (Prentice Hall International series in...

Marketing Management: Analysis, Planning and Control (Prentice Hall International series in marketing)

de Philip Kotler

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132613637 / 0132613638
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.37
Envío gratuito a

Mostrar detalles

Descripción:
Pearson US Imports & PHIPEs, 1996. Paperback. Acceptable. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.37
Envío gratuito a
No hay imagen

Marketing Management: Analysis, Planning and Control (Prentice Hall International series in marketing)

de Philip Kotler

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132613637 / 0132613638
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.37
Envío gratuito a

Mostrar detalles

Descripción:
Pearson US Imports & PHIPEs, 1996. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.37
Envío gratuito a
Marketing Management: Analysis, Planning and Control

Marketing Management: Analysis, Planning and Control

de Kotler, Philip

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132613637 / 0132613638
Cantidad disponible
3
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.73
EUR 8.57 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.73
EUR 8.57 enviando a
Marketing Management: Analysis, Planning and Control

Marketing Management: Analysis, Planning and Control

de Kotler, Philip

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132613637 / 0132613638
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.73
EUR 8.57 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Like New.
Precio
EUR 1.73
EUR 8.57 enviando a
Los clientes que buscan ISBN 9780132613637 podrían también estar interesados en este artículo:
Edición internacional
Ed. Int.

Marketing Management. Analysis, Planning, Implementation, and Control

de Kotler, P

  • Usado
  • Tapa blanda
Atención
Edición internacional
Estado
Usado - G+
Edición
International Edition.
Encuadernación
Paperback
Cantidad disponible
1
Librería
Bere Alston, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.37
EUR 5.95 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
New Jersey: Prentice-Hall, 1994. International Edition. . Paperback. G+. A good copy, virtually as new, with minor scuffing to cover edges and slight loss to bottom corner of front cover. Heavy book, will incur additional postage charge. Immediate despatch from the UK. 4to. International Edition
Precio
EUR 6.37
EUR 5.95 enviando a
No hay imagen

Marketing Management: Analysis, Planning and Control (Prentice Hall International series in marketing)

de Philip Kotler

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132613637 / 0132613638
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.16
EUR 10.99 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Pearson US Imports & PHIPEs. Paperback. Used; Good. Wear & Tear to cover **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 4.16
EUR 10.99 enviando a
No hay imagen

Marketing Management: Analysis, Planning and Control (Prentice Hall International series in marketing)

de Philip Kotler

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132613637 / 0132613638
Cantidad disponible
2
Librería
London, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.16
EUR 10.99 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Pearson US Imports & PHIPEs. Paperback. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 4.16
EUR 10.99 enviando a
No hay imagen

Marketing Management: Analysis, Planning and Control (Prentice Hall International series in marketing)

de Kotler, Philip

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used; Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132613637 / 0132613638
Cantidad disponible
2
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.27
EUR 10.99 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Pearson US Imports & PHIPEs. Paperback. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped within 24 hours and our lightning fast-delivery within 48 hours coupled with our prompt customer service ensures a smooth journey from ordering to delivery. Discover the joy of reading with us, your trusted source for affordable books that do not compromise on quality. 08/01/1996
Precio
EUR 4.27
EUR 10.99 enviando a
No hay imagen

Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control

de Kotler, P

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780132613637 / 0132613638
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.38
EUR 12.75 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Prentice Hall, 1997. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Book contains pencil markings In fair condition, suitable as a study copy. Re-bound by library. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1700grams, ISBN:0132613638
Precio
EUR 2.38
EUR 12.75 enviando a
No hay imagen

Marketing Management: Analysis, Planning and Control

de Kotler, P

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132613637 / 0132613638
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.38
EUR 12.75 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Prentice Hall, 1997. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1650grams, ISBN:9780132613637
Precio
EUR 2.38
EUR 12.75 enviando a