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The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism de Clifford Bob - 2005

de Clifford Bob

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The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism de Clifford Bob - 2005
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The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism

de Clifford Bob

  • Nuevo
  • Tapa dura
Cambridge Univ Pr, 2005. Hardcover. New. 237 pages. 9.00x6.00x0.75 inches.
  • Librería Revaluation Books GB (GB)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Nuevo New
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 052184570X
  • ISBN 13 9780521845700
  • Editorial Cambridge Univ Pr
  • Fecha de publicación 2005

Tenemos 4 ejemplares disponibles a partir de EUR 52.66.

The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism

The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism

de Clifford Bob

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780521845700 / 052184570x
Cantidad disponible
754
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 52.66
EUR 7.99 enviando a

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; How do a few Third World political movements become global causes celebres, while most remain isolated? This book rejects dominant views that needy groups readily gain help from selfless nongovernmental organizations (NGOs). Instead, th
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EUR 52.66
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The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism
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The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism

de Clifford Bob

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780521845700 / 052184570x
Cantidad disponible
5
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 54.56
EUR 9.95 enviando a

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Descripción:
Hardback. New. How do a few Third World political movements become global causes celebres, while most remain isolated? This book rejects dominant views that needy groups readily gain help from selfless nongovernmental organizations (NGOs). Instead, they face a Darwinian struggle for scarce resources where support goes to the savviest, not the neediest.
Precio
EUR 54.56
EUR 9.95 enviando a
The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism (Cambridge Studies in...
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The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism (Cambridge Studies in Contentious Politics)

de Bob, Clifford

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780521845700 / 052184570X
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 70.67
Envío gratuito a

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 70.67
Envío gratuito a
The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism

The Marketing of Rebellion: Insurgents, Media, and International Activism

de Clifford Bob

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780521845700 / 052184570x
Cantidad disponible
5
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.39
EUR 9.95 enviando a

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Descripción:
Hardback. New. How do a few Third World political movements become global causes celebres, while most remain isolated? This book rejects dominant views that needy groups readily gain help from selfless nongovernmental organizations (NGOs). Instead, they face a Darwinian struggle for scarce resources where support goes to the savviest, not the neediest.
Precio
EUR 61.39
EUR 9.95 enviando a