Ir al contenido

Marketing Research: An Applied Approach (5th Edition) de Naresh K. Malhotra, Dan Nunan - 2017

de Naresh K. Malhotra, Dan Nunan

Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Marketing Research: An Applied Approach (5th Edition) de Naresh K. Malhotra, Dan Nunan - 2017
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing Research: An Applied Approach (5th Edition)

de Naresh K. Malhotra, Dan Nunan

  • Nuevo
Pearson, 2017. S. Brand New. Brand New Textbook Wrapped MINT in the plastic. Ship from Multiple Locations, including Malaysia, Singapore, and Thailand. Shipping should take from 3-4 business days within US, Canada, UK, and other EU countries, 2-3 business days within Australia, Japan, and Singapore; for faster processing time, please choose to ship with Expedite. Thank you for looking! [3129PSMrktReseaMalhotraORI]

Tenemos 1 ejemplares disponibles a partir de EUR 20.13.

Marketing Research: An applied approach

Marketing Research: An applied approach

de Birks, David

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781292103129 / 1292103124
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.13
EUR 8.57 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 20.13
EUR 8.57 enviando a