![Marketing Strategy: A Customer-driven Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/612/883/2883612.0.m.jpg)
Marketing Strategy: A Customer-driven Approach
de Schnaars, Steven P
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Very Good in Very Good dust jacket
- ISBN 10
- 0029279534
- ISBN 13
- 9780029279533
- Librería
-
Deep River, Iowa, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Free Press. Very Good in Very Good dust jacket. 1991. Hardcover. 0029279534 . 319 pages .
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Jonathan Grobe Books
(US)
- Inventario del vendedor #
- 16196
- Título
- Marketing Strategy: A Customer-driven Approach
- Autor
- Schnaars, Steven P
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Very Good in Very Good dust jacket
- ISBN 10
- 0029279534
- ISBN 13
- 9780029279533
- Editorial
- Free Press
- Lugar de publicación
- New York
- Fecha de publicación
- 1991
- Palabras clave
- 0029279534
Términos de venta
Jonathan Grobe Books
Books may be returned for any reason within 2 weeks of receipt. International shipping is via global priority/airmail except for heavy items (buyer will be contacted to see if he prefers surface shipping or paying extra).
Sobre el vendedor
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Jacket
- Sometimes used as another term for dust jacket, a protective and often decorative wrapper, usually made of paper which wraps...